FOTO DE FAMILIA

¡Aquí estamos! somos os nenos e nenas da E.E.I Deán Grande, en Ribeira.

Formamos entre todos un bo equipo, os máis pequerrechos contan sempre coa axuda e atención dos maiores, que xa son uns expertos e expertas en esto de vir ó cole, e pola súa banda os maiores empápanse coa ilusión e fantasía dos recén chegados, creando así un clima de alegría cada día. Inda que non saen en estas fotos, o grupo non funcionaría sen a implicación das profes Paula, Tania e Eva e a colaboración das familias que aportan e comparten con nós un montón de experiencias positivas.

¡¡¡ARRANCAMOS!!!



miércoles, 9 de febrero de 2011

EXTRAÑANDO ÓS MEUS PEQUES

Ola peques!! que tal estades? sei que moi ben polo que me van contando as profes Menchu e Marien e alégrome moito de que así sea.
Eu sigo aquí na casiña, coidando o meu tobillo porque me dixo o médico que nada de ter tantas prisas, que o teño que coidar ben para que me quede ben curado, pero que o próximo xoves 17  xa podo volver a traballar.
E mentras espero estou escribindo, lendo un montón de libros chulísimos, nos que saen nenos e nenas coma vos, e preparándovos moitas sorpresas tamén!!
Mándovos un bico  moi  moi grande... ay!! que ganas teño de vervos MUA!!!

3 comentarios:

  1. Qué ilusión, profe Paula!! non sabía que tiñas blog de aula. Vexo que segues en Ribeira.
    Os vikingos de Pontedeume tamén enlazamos os nenos de Ribeira para seguir as vosas aventuras.
    Un biquiño moi forte con moito agarimo!!!

    ResponderEliminar
  2. Que ganas de que volvas xa a estar entre nós!!
    Os nen@s extrañante moooito...e q dicir das mamás(bueno,eu falo de min eh?..jejeje)
    O principal é que te recuperes ó 100% ^_^
    Moitos,moitos,moitos,moitos biiicos!!

    ResponderEliminar
  3. Moitas gracias!!eu tamén teño moitas ganiñas de volver e extraño moito o día a día do cole, ós peques e a vós tamén!!Mañá xa estou ahí de volta. Un bico moi grande

    ResponderEliminar